Legenda živi
Robato delujoča podoba, resnično kompaktne karoserijske dimenzije in odlična terenska zmogljivost so lastnosti, ki so malemu jimnyju zagotovile kultni status med poznavalci in ljubitelji pravih terenskih avtomobilov. Za to je zaslužen že njegov legendarni predhodnik iz serije LJ 80, ki je pred tridesetimi leti Evropejcem predstavil zelo zanesljivo delujoč koncept majhnega terenskega avtomobila. Poleg tega se jimny odlično znajde tudi v mestu, čeprav resnično zaživi šele ob vožnji po terenu, sicer majhnem koraku do popolne svobode, ki ga je deležen vsak njegov voznik ob vožnji izven utrjene podlage.
Zmogljivost, uporabnost in varnost
Varnostni zračni blazini SRS
Sprednji varnostni zračni blazini SRS sta zasnovani tako, da ob varnostnem pasu nudita še dodatno zaščito za voznika in sovoznika. Na sliki sta obe sprednji varnostni zračni blazini prikazani v napihnjenem aktivnem stanju samo za namen ilustrativnega prikaza in predstavitve funkcioniranja varnostne blazine.
Vozilo serijsko opremljeno z ESC (elektronski sistem za kontrolo stabilnosti vozila) in Sistemom za nadzor tlaka v pnevmatikah (TPMS).
1 | Popolnoma aluminijast motor M13A DOHC 1.328 cm2 16V
Jimny skriva pod pokrovom 1,3-litrski 16-ventilski popolnoma aluminijast motor z dvema odmičnima gredema. Gre za majhen, kompaten motor, ki ponuja vozniku obilico navora in takojšen odziv na skoraj katerikoli podlagi. Motor prav kliče k dinamični in razburljivi vožnji, a voznika hkrati razveseljuje z zelo ekonomično porabo gorivo. Moč motorja se prenaša na menjalnik preko posebne t. i. »tihe verige«, ki skrbi za izničevanje tresljajev, inercijskih sil in hrupa.
2 | Letveni okvir
Jimnyjev klasični letveni okvir nudi trdno osnovo za varno uresničitev pravih 4x4 zmogljivosti vozila. Prečniki močno ojačajo okvir, ki absorbira sile in tresljaje, ter povečajo zmogljivost vozila, da lahko premaga celo najtežje terene. Čvrstost okvirja pa
dopolnjujejo tudi vezniki, s katerimi je karoserija pripeta na okvir, saj so iz materialov in oblik, ki v največji možni meri preprečujejo širjenje vibracij in tresljajev v potniški del vozila. Rezultat je prijetna in tiha vožnja.
3 | »DRIVE ACTION 4x4«
Jimnyjev sistem »Drive Action 4x4« omogoča preklop načina pogona iz dvokolesnega (2WD) na štirikolesni (4WD) kar med samo vožnjo z enostavnim pritiskom na gumb* in s tem nudi vozniku možnost, da ta v hipu prilagodi pogon glede na spremenjeno podlago. Gumb 4WD preklopi iz dvo- na štirikolesni pogon, ki je posebej primeren za urejene makadamske in gozdne poti. Ko zapeljete na strma pobočja,
bolj grobe podlage in ko vozilo potrebuje optimalno moč na kolesih, uporabite gumb 4WD-L, ki vklopi štirikolesni pogon preko reduktorja, ki optimalno reducira prenos moči na vsa štiri kolesa.
* Preklop načina pogona med 2WD in 4WD je možen med vožnjo naravnost in hitrostjo, nižjo od
100 km/h. Za aktiviranje pogona 4WD-L pa je treba pred tem obvezno zaustaviti vozilo.
Servis in garancija
Pri zagotavljanju varnosti v prometu in zanesljivosti je pomembno redno vzdrževanje vozila. Za to so vam v Sloveniji na razpolago številni pooblaščeni Suzuki servisi, ki imajo specialna orodja in naprave ter šolano osebje, na katere se lahko obrnete.
Servisni intervali so na 15.000 prevoženih kilometrov ali 1 leto (kar pride prej).
Splošna garancija je 3 leta oz. 100.000 prevoženih kilometrov.
Garancija proti prerjavenju traja 6 let.
Garancija za vso originalno opremo Suzuki pa je 12 mesecev.