S-CROSS je opremljen s prisilno polnjenim 1.4 BOOSTERJET motorjem z neposrednim vbrizgom goriva in veliko navora.
"Safety Sense" sistemi: S-IPA, PCS, LTA, RSA, DRCC, AHB, BSM in RCTA.
Več...
"Safety Sense" sistemi: S-IPA, PCS, LTA, RSA, DRCC, AHB, BSM in RCTA.
Japonski 'mini cooper' poganja 1,6-litrski bencinski motor v povezavi s 5-stopenjskim ročnim menjalnikom. Motor s 125-timi 'konji' ima nekoliko večje kompresijsko razmerje in ljubi visoke vrtljaje, kar dokazuje tudi podatek o navoru (148 Nm pri 4800 vrtljajih) in največje dovoljeno število motornih vrtljajev, ki ga simbolizira število 6800. Pospeševanje od 0-100 km/h je zaključeno v 8,9 sekunde. Vozilo s približno maso 1100 kilogramov doseže največjo hitrost 200 km/h in se po navedbi proizvajalca pri kombiniranem ciklu vožnje zadovolji s povprečnih 7,2 litra na sto prevoženih kilometrov.
Športni swift se bo od ostalih bratov ločil po nekoliko večjih odprtinah za dotok hladilnega zraka, paru meglenk na sprednjem delu avtomobila, 17-palčnih kolesih ter po dveh ločenih izpušnih ceveh, ki sta integrirani v zadnji odbijač. Svoj prispevek pri prepoznavnosti bo prispeval še zadnji strešni spojler ter nekoliko spremenjena podoba zadnjih luči. Pri izvedbi športno orientiranih nastavitev podvozja in zavor so združili moči s strokovnjaki podjetja Monroe in vse skupaj povezali še s sistemi ABS, TCS in ESP.
V notranjosti potniške kabine dominira rdeče-črna barvna kombinacija, ki jo poživi aluminij pri aplikacijah ter kontrolnih stopalkah. Na spisku serijske opreme se med drugim nahajajo tudi športni sedeži in navigacijski sistem z integriranim CD-predvajalnikom ter samodejna klimatska naprava. Pričetek prodaje na nekaterih evropskih tržiščih je predviden v začetku leta 2007. Po neuradnih navedbah bo nemški kupec ob nakupu tako opremljene in motorizirane izvedbe odštel od 17 do 18.000 evrov.
tekst: Marko Miklavc
foto: Suzuki